dijous, 17 de maig del 2012

Som uns campions!


Avui, dia 17 de maig, l’alcalde de Gavà ha volgut felicitar el nostre institut per el  Primer premi a l'edició 2012 dels Premis d'Ensenyament de la Fundació Cercle d'Economia.
Ha assistit una part important del professorat i de l’equip directiu, però sobretot, hem assistit nosaltres, uns quants alumnes orgullosos del nostre centre!
Els alumnes ens hem emportat una samarreta força lletja, parlant de mi, que m’ha fet recordar  el temps de primària, les visites que fèiem a l’ajuntament,  a la biblioteca, a les mines, al museu, o als lliuraments dels premis de la llacuna de la murtra; sempre n’hi havia algú que portava la samarreta de “m’encanta Gavà” .
Parlo de 10 anys enrere,  quan la nostra ciutat era poble, quan els diumenges eren més buits.  Però ara, miro les coses des de un punt més crític, i he de dir, que la samarreta no m’omple ni un 10% del que m’omple el meu institut. I crec, que el millor premi és aquest. Estimar un institut per les persones que el formen. 

3 comentaris:

  1. Bona entrada, la camiseta no es de premi però, no crec que sigui lletja encara que una de I LOVE IES EL CALAMOT me la posaria molt més.

    ResponElimina
  2. I LOVE INS El CALAMOT, i l'estimo per alumnes com vosaltres que fan que continuem treballant i estimant cada dia més la nostra feina i El Calamot, gràcies

    ResponElimina