divendres, 22 de març del 2013

Microrelat 4t ESO (2)

Seguidament tenim el microrelat de 4t ESO B



Què tindrà Itàlia?

Acabàvem d’arribar a Itàlia, i em van venir ganes de dutxar-me. Vaig obrir la porta i vaig veure una silueta a través de la cortina de la dutxa. Semblava la deessa Afrodita: tenia un cos d’escàndol. Vaig despullar-me lentament i vaig obrir la cortina. Em va mirar de dalt a baix i va somriure. Va deixar-me lloc per entrar.

-Tens dues opcions: o donar-me plaer, o anar-te’n de la meva habitació- vaig dir-li amb un somriure entremaliat.

I, de sobte, la noia es va abalançar sobre meu i va començar a fer-me petons per tot el cos. Vaig agafar-la i ella va aferrar-se al meu cos amb les seves llargues cames. Les gotes relliscaven pels seus pits i li vaig mossegar un mugró.

- Mare meva Nero!- i vaig entrar dins d’ella. Vaig jugar amb el seu cabell marró i vaig perdre’m en el seus ulls blaus. Ella em va acariciar els abdominals mentre em feia petons al coll. Va acariciar-me el cabell ros. Fins que, finalment, vaig acabar dintre d’ella. Va vestir-se, sense deixar de mirar-me. Va fixar els ulls en el meu cul.

Es va pentinar, em va somriure sense dir-me el seu nom... i va tancar la porta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada